#StandWithUkraine

Click to support
Відкрите заняття з анатомії та фізіології « Чернівецький медичний фаховий коледж
адреса Вул. Героїв майдану, 60

Відкрите заняття з анатомії та фізіології

05.06.2019

5 червня 2019 р. у Чернівецькому медичному коледжі відбулося відкрите інтегроване практичне заняття, яке провели кандидат медичних наук, голова циклової комісії природничо-наукових дисциплін,  викладач анатомії, Ольга Галичанська та викладач фізіологї Марина Гаврилюк.

Серед присутніх були: кандидат медичних наук, заступник директора з навчальної роботи, викладач фізіології Тетяна Бойчук, кандидат медичних наук, завідувач медичного відділення № 1, викладач фізіології Ганна Попович, заступник директора з навчально-виробничої роботи Олесь Маковійчук, викладачі коледжу: Олена Іліка (акушерства та гінекології), Наталія Руснак (мікробіології), Людмила Українець (психології та міжособового спілкування), Ірина Бурега (педіатричних дисциплін).

При плануванні заходу та розробці стратегії його проведення, методичною метою стало: формування дослідницьких умінь і навичок студентів медичного коледжу шляхом упровадження евристичних, проектних та демонстраційних методів навчання, які спрямовані на розвиток критичного мислення, самостійності в отримуванні знань, опануванні професійних умінь і навичок.

Ураховуючи специфіку роботи медичного персоналу лікувально-профілактичних установ, можна стверджувати, що підібрані методи, прийоми та засоби навчання уможливлюють максимальне наближення до реальних життєвих ситуацій, роботу з медичним обладнанням маніпуляційного та лабораторного призначення і, що є головним, упровадження кінцевого продукту в клінічну практику.

Для активізації діяльності студентів та підвищення рівня засвоєння матеріалу, заняття проводилося з використанням інтерактивних методів. Працюючи в малих групах студенти висвітлили теоретичні питання анатомії та фізіології сенсорних систем, шляхом рольової гри вирішували ситуаційні задачі різного ступеня складності.

Ключовим моментом заняття було відпрацювання практичних вмінь, а саме: визначення гостроти зору, дослідження слуху (визначали рівень сприйняття шепітної та розмовної мови), смаку, нюху, тактильної та больової чутливості.

Упродовж усього заняття відбувався динамічний моніторинговий контроль знань та опанування професійних умінь й трансформація їх у навички.

Заключний етап увібрав у себе різнорівневий підсумковий контроль знань, умінь і навичок. Формулювання висновків, підведення підсумків.

Таким чином, було забезпечено формування професійних, інтелектуальних, аналітичних, комунікативних, маніпуляційних, компетенцій.

На занятті панувала атмосфера доброзичливості, співпраці, колегіальності. Присутні відмітили суттєву ефективність саме таких занять для практичного досвіду роботи майбутніх кваліфікованих фахівців.