ФАХОВА (ТЕМАТИЧНА) ШКОЛА «ПРОФЕСІЙНА КОМУНІКАЦІЯ МЕДИЧНИХ ФАХІВЦІВ – ЗАПОРУКА ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ МЕДИЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ»
День ДРУГИЙ – продовжуємо розвивати найважливіші навички спілкування
Те, що ми вміємо розмовляти, НЕ означає, що ми СПІЛКУЄМОСЯ
– розглянули особливості спілкування з різними особистостями пацієнтів
– звернули також увагу на особливості різних типів медичних фахівців
Під час тренінгу відпрацювали:
– стандарти спілкування – комунікаційні моделі AIDET, RESPECT, BELIEF та Respond with H.E.A.R.T
– основну тактику спілкування з пацієнтами в залежності від їх особистісних характеристик
Дякуємо усім учасникам
Чекаємо відгуків, пропозицій, ідей
Хочемо почути те, що НЕ було сказано
Якщо вас зацікавила робота фахової школи Чернівецького медичного фахового коледжу «Професійна комунікація медичних фахівців – запорука підвищення якості медичного обслуговування» можемо продовжити