адреса Вул. Героїв майдану, 60

І Медичне відділення

 

Освіта протягом двох століть: якість, милосердя, конкурентоспроможність

Хочете бути успішними – йдіть вчитися!!!!

Освіта дає знання, а знання – це сила!!!

Освіта підвищує впевненість у собі!!!

 

 

 

І медичне відділення Чернівецького медичного фахового коледжу готує фахівців зі спеціальності 223 Медсестринство ступеня вищої освіти «бакалавр» освітньо-професійної програми «Сестринська справа» та освітньо-кваліфікаційного рівня «молодший спеціаліст»/освітньо-професійного ступеня «фаховий молодший бакалавр» за освітньо-професійними програмами «Лікувальна справа» та «Акушерська справа».

Очолює відділення кандидат медичних наук, викладач вищої кваліфікаційної категорії, викладач-методист Ганна Борисівна Попович. Вона грамотно, професійно забезпечує роботу на відділенні, плідно співпрацює з кураторами груп та студентським активом, що допомагає випускникам упевнено і гідно розпочинати трудову діяльність. 

Акушерка – одна з найдавніших і найважливіших професій у світі. Саме завдяки акушеркам у світ приходять ті, кого ми називаємо «нове покоління», саме завдяки їм ми можемо бачити веселі усмішки дітей і щасливі очі матерів. Важлива роль відводиться сільській акушерці, яка нерідко є єдиним представником медичної професії на селі та єдиним носієм медичних знань.

У Чернівецькому медичному коледжі підготовка акушерок розпочалась у далекому 1811 році, який є початком багаторічної історії закладу вищої освіти, коли згідно з розпорядженням Галицького намісництва окружній управі Буковини було повідомлено про створення та обладнання акушерської державної школи в Чернівцях, що іменувалась «Czernowitzer Geburtshilfliches Lehrinstitut».

Високий рівень знань і вмінь, отриманий у Чернівецькому медичному коледжі, дає можливість працювати: акушерками в пологових будинках, жіночих консультаціях; гінекологічних відділеннях лікарень, медпунктах; фельдшерсько-акушерських пунктах.

У грудні 1940 року на базі Чернівецької акушерської школи було створено фельдшерсько-акушерську школу. Проте навчання в школі не дозволила розпочати Велика вітчизняна війна. Діяльність школи було поновлено лише у 1944 році після визволення Чернівців. На навчання було прийнято 120 осіб віком від 15 до 35 років. У 1947 році у навчальному закладі навчалося 10 груп (6 фельдшерських та 4 акушерських).

Професія фельдшера найбільш наближена до професії лікаря. Як правило, фельдшер працює у службі швидкої допомоги. У його обов’язки входить надання першої допомоги людині, яка потрапила в аварію, катастрофу, раптово хворому тощо. Фельдшер уміє виконувати функції багатьох лікарів-спеціалістів: при необхідності прийняти пологи, накласти шви на рану, вимити сірчану пробку з вуха, видалити чужорідне тіло з ока, надати першу допомогу при переломах, опіках тощо.

Його робота пов’язана з високою відповідальністю. Адже від правильності діагнозу залежить і правильність призначеного лікування, а, отже, здоров’я і навіть нерідко життя хворого.

Після закінчення коледжу фельдшер може працювати:

− асистентом або помічником лікаря в міських і районних медичних закладах

− на ФАПах він виконує функції і лікаря, і завідувача

− фельдшером швидкої допомоги, медичної частини військового формування, здоровпункту аеропорту, залізничної станції або морського порту

− амбулаторії загальної практики сімейної медицини

− наркологічної служби

Хтось скаже – сестра медична бакалавр, тільки виконавець лікарських призначень, але це тільки частково правда. У більшості випадків бакалавр – це спеціаліст, який може здійснювати управлінську, організаційну, дослідницьку діяльність в галузі охорони здоров’я та медсестринства зокрема, медсестринську клінічну практику з урахуваннням: вимог соціальних партнерів (зовнішніх стейкхолдерів) – наявних та потенційних роботодавців здобувачів; очікувань здобувачів; інноваційних досягнень, результатів наукової діяльності в цій галузі, опублікованих в літературі та періодичних виданнях; специфіки внутрішніх умов – рівня розвитку здобувачів, особливостей дисциплін, що вивчаються, наявних у коледжі засобів навчання, людських та матеріальних ресурсів, які забезпечують освітнє середовище.

Нині на І медичному відділенні навчається 21 академічна група. Прожити студентське життя – це заповітна мрія, що не залишає кожного школяра й світить перед ним маяком. Студентські роки – це найкращий період у житті кожної людини. Адже це чи не єдині «безтурботні» моменти людського життя, коли можна мріяти і здійснювати мрії, робити божевільні вчинки, знаходити нових друзів і навіть кохання… Це перший крок у доросле життя, це життя у гуртожитках, це багатогранність вмінь та інтересів, адже саме у студентські роки багато молоді починає робити раніше “нереальні” речі, наприклад – самостійне приготування їжі.

Кожен день у студента – це нова історія, яка залишає вагомий слід у житті і надовго закарбовується в пам’яті. Інколи студентів вважають «божевільними» і не завжди розуміють їхні вчинки, але, як на мене, саме це і є справжнє життя, адже студенти живуть «на повну», по-справжньому веселяться, отримують від життя все, не бояться відступити від банальних правил і спробувати щось нове. А саме у цьому і полягає справжній смак життя, тому студентство смакує його у всіх аспектах.

Гордістю відділення є творчо обдарована студентська молодь, яка має змогу:

− виконувати науково-дослідницьку роботу, беручи участь у науково-практичних конференціях

− займатися своїми улюблени

− наші студенти є переможцями загальноміських конкурсів «Студент року», обласних олімпіад, лауреатами обласних конкурсів «Рідна пісня», обласних фестивалів «Чисті роси», володарями Гран-прі Всеукраїнського фестивалю-конкурсу мистецтв студентів-медиків «Ліра Гіппократа».

На відділенні визначена чітка система студентського самоврядування, діє студентська рада, члени якої організовують виховні заходи, дні здоров’я, беруть активну участь у щорічних благодійних акціях та проектах: «Серце до серця», «Буковинська мрія», «Іменини Буковини», Дні боротьби з бідністю, «З Україною у серці». У коледжі діє волонтерська група та загін милосердя «Турбота» з надання допомоги людям похилого віку. Таким чином, майбутні фельдшери та акушерки в стінах коледжу зростають не лише професійно, але й стають високоосвіченими людьми, носіями високої загальної культури, з чіткою громадською позицією, прагненням до саморозвитку та самовдосконалення.