Робота практичного психолога

Практичний психолог Чернівецького медичного коледжу веде прийом студентів онлайн

Якщо ви відчуваєте напруження, тривогу, відчай, або виникає потреба у спілкуванні звертайтесь: ludmulaukr1@gmail.com  

Шановні учасники освітнього процесу!

Вас рада вітати психологічна служба Чернівецького медичного коледжу БДМУ. Психологічне забезпечення освітнього процесу в коледжі здійснює практичний психолог – Українець Людмила Петрівна, кандидат психологічних наук.  

Ви завжди можете звернутися за індивідуальними та груповими консультаціями, психологічною діагностикою, профорієнтацією, завітати на цікаві психологічні тренінги.

Діяльність психолога полягає в своєчасному та систематичному вивченні психофізичного розвитку студентів, мотивів їх поведінки і діяльності з урахуванням вікових, інтелектуальних, фізичних, гендерних та інших індивідуальних особливостей, сприяє створенню умов для виконання освітніх і виховних завдань.

 

Принципи діяльності практичного психолога:

– індивідуальний підхід;

– цілісність і наступність;

– професійна компетентність та відповідальність;

– доступність соціально-педагогічних та психологічних послуг;

– добровільність;

– людиноцентризм та партнерство;

– науковість та дотримання норм професійної етики

 – конфіденційність.

Функції діяльності практичного психолога:

  • діагностично-прогностична,
  • організаційно-методична,
  • корекційно-розвиткова,
  • консультативна,
  • просвітницько-профілактична,
  • соціально-захисна.

 

Напрями діяльності практичного психолога:

  • діагностика – виявлення причин труднощів у навчанні, інтелектуальному розвитку, соціально-психологічній адаптації; вивчення та визначення індивідуальних особливостей динаміки розвитку особистості, потенційних можливостей в освітньому процесі, професійному самовизначенні;
  • профілактика – своєчасне попередження відхилень у розвитку та становленні особистості, міжособистісних стосунках, запобігання конфліктним ситуаціям в освітньому процесі;
  • корекція – усунення виявлених труднощів соціально-психічного розвитку здобувачів освіти, зниження ризиків проблем адаптації до освітнього середовища, схильності до залежностей та правопорушень, різних форм девіантної поведінки;
  • навчальна діяльність – форма активного співробітництва, направлена на удосконалення, розвиток, формування особистості;
  • консультування – багатофункціональний вид індивідуальної та групової роботи, спрямований на вирішення запитів, з якими звертаються учасники освітнього процесу;
  • зв’язки з громадськістю – діяльність, спрямована на досягнення взаєморозуміння, співпрацю між окремими особами, колективами, соціальними групами, організаціями, державними органами управління;
  • просвіта – формування психологічної та соціальної компетентності учасників освітнього процесу.

У своїй роботі психолог керується Етичним кодексом психолога, основні принципи якого – це прийняття унікальності і цінності кожної людини, індивідуальний підхід, повага та конфіденційність.

Якщо Ви прагнете краще пізнати себе, покращати свій настрій, у Вас виникли певні труднощі, Вас щось турбує, чи Вас цікавить психологія та багато іншого – звертайтесь за консультацією, та знаходьте відповіді на Ваші питання.

 

Опитування-студентів  Поради учасникам ЗНО