#StandWithUkraine

Click to support
Сторінка практичного психолога « Чернівецький медичний фаховий коледж
адреса Вул. Героїв майдану, 60

Сторінка практичного психолога

Практичний психолог Чернівецького медичного фахового коледжу веде прийом студентів онлайн

Якщо ви відчуваєте напруження, тривогу, відчай, або виникає потреба у спілкуванні звертайтесь: ludmulaukr1@gmail.com  

Шановні учасники освітнього процесу!

Вас рада вітати психологічна служба Чернівецького медичного фахового коледжу. Психологічний супровід освітнього процесу в коледжі здійснює практичний психолог – Українець Людмила Петрівна, кандидат психологічних наук.  

Ви завжди можете звернутися за індивідуальними та груповими консультаціями, психологічною діагностикою, профорієнтацією, завітати на цікаві психологічні тренінги.

Діяльність психолога полягає в своєчасному та систематичному вивченні психофізичного розвитку студентів, мотивів їх поведінки і діяльності з урахуванням вікових, інтелектуальних, фізичних, гендерних та інших індивідуальних особливостей, сприяє створенню умов для виконання освітніх і виховних завдань.

 

Принципи діяльності практичного психолога:

 

– індивідуальний підхід;

– цілісність і наступність;

– професійна компетентність та відповідальність;

– доступність соціально-педагогічних та психологічних послуг;

– добровільність;

– людиноцентризм та партнерство;

– конфіденційність

– науковість та дотримання норм професійної етики

Функції діяльності практичного психолога:

  • діагностично-прогностична,
  • організаційно-методична,
  • корекційно-розвиткова,
  • консультативна,
  • просвітницько-профілактична,
  • соціально-захисна.

Напрями діяльності практичного психолога:

  • діагностика – виявлення причин труднощів у навчанні, інтелектуальному розвитку, соціально-психологічній адаптації; вивчення та визначення індивідуальних особливостей динаміки розвитку особистості, потенційних можливостей в освітньому процесі, професійному самовизначенні;
  • профілактика – своєчасне попередження відхилень у розвитку та становленні особистості, міжособистісних стосунках, запобігання конфліктним ситуаціям в освітньому процесі;
  • корекція – усунення виявлених труднощів соціально-психічного розвитку здобувачів освіти, зниження ризиків проблем адаптації до освітнього середовища, схильності до залежностей та правопорушень, різних форм девіантної поведінки;
  • навчальна діяльність – форма активного співробітництва, направлена на удосконалення, розвиток, формування особистості;
  • консультування – багатофункціональний вид 
  • індивідуальної та групової роботи, спрямований на вирішення запитів, з якими звертаються учасники освітнього процесу;
  • зв’язки з громадськістю – діяльність, спрямована на досягнення взаєморозуміння, співпрацю між окремими особами, колективами, соціальними групами, організаціями, державними органами управління;
  • просвіта – формування психологічної та соціальної компетентності учасників освітнього процесу.

У своїй роботі психолог керується Етичним кодексом психолога, основні принципи якого – це прийняття унікальності і цінності кожної людини, індивідуальний підхід, повага та конфіденційність.

Якщо Ви прагнете краще пізнати себе, покращати свій настрій, у Вас виникли певні труднощі, Вас щось турбує, чи Вас цікавить психологія та багато іншого – звертайтесь за консультацією, та знаходьте відповіді на Ваші питання.

 

ТЕЛЕФОНИ ДОВІРИ

МОНІТОРИНГ

Результати опитування

 

1 Результати опитування абітурієнтів щодо якості освіти

 

2 Результати опитування здобувачів освіти щодо якості ОПП, задоволеності методами навчання та викладання

3 Результати опитування випускників щодо якості освіти

4 Результати опитування викладачів щодо якості освіти

5 Результати опитування роботодавців щодо якості освіти

6 Результати опитування щодо дотримання академічної доброчесності

7 Результати опитування щодо ефективності роботи кураторів груп

8 Результати опитування щодо вивчення задоволеності освітнім процесом

9 Результати опитування щодо якості онлайн-навчання

10 Результати опитування роботодавців щодо задоволеності якістю підготовки випускників

11 Результати опитування щодо оцінки сформованих компетенцій у випускників

13 Результати опитування щодо якості організації самостійної роботи

14 Результати вибору вибіркових дисциплін

15 Результати-опитування-здобувачів-ступеня-вищої-освіти-щодо-якості-викладання-в-Чернівецькому-медичному-фаховому-коледжі

16 Результати опитування щодо задоволеності студентів рівнем практичної підготовки

Рекомендації та поради здобувачам освіти

0-02-05-468cd463e6bf5229af647036c80c448059ae1baab313430073f3abba298603da_67ebfdfec33c5247
0-02-05-1a5b0c8d8ae1fb51a3203f9222eead695bcd447e8272e83eda2e3595436ec0ab_ac6f449ef9776484
0-02-05-65f54da0802ebdc5d6bd6090b7c9dc6a23fba3edaaa7c434cae5d6645f2d798b_c75576dd7d64e9d7
0-02-05-5ecf56522f9dd81d09fc64490a32abfd8dee926f4cf5c264e6fd2ab22b273da8_2263214685f3e5e0
0-02-05-8eac1d229cc88442e90588abff433df88dfbff355c378963603edf3b04d292f0_f966eafea26004f5
0-02-05-80d3379461d16ad15d6c60a4e7b18c7959b9ccea199accfb13ae7843070545dd_809043b436224a58
0-02-05-93728a52a4636c8b4b44940161a7193b0e9d576a130f014b85e68ea855fe581a_fce8ddabc4d53a7f
0-02-05-f5d7a571145fca8f0fea670eeb8da9e2c1729646b06690e877085a3e3efa9727_cadb645b80077239
0-02-05-0ffad113c124b76473d9fde2364dc83ddc182f66845afa05232c5b01ec448b3d_30a18bc3f0781b31
0-02-05-46d8e85104bb6bf3107cd7a2d9944e99fc182e4ede725582187358ba017b631d_f59bd760ffe891cc
0-02-05-33d128b187262c9d999cb99dbdad56dc801a99f3ea16c6435d18ed686ce2e4bf_556460a725bb91b1
previous arrow
next arrow